0

Dragi  oaspeti,

La Conac in Bucovina isi deschide portile din 5 IUNIE 2020. Am adoptat si implementat un set de reguli  si masuri in concordanta cu situatia actuala, care se refera la prevenirea raspandirii si combaterii noului coronavirus. (SARS COV 2).

1. REGULI PENTRU OASPETII  NOSTRI

CURATENIA  SI SIGURANTA  OASPETILOR  NOASTRI  A  REPREZENTAT MEREU  O PRIORITATEA PENTRU  NOI!

In ultimii  5 ani, La  Conac  in Bucovina a respectat  standarde  si protocoale inalte de curatenie  pentru  confortul dvoastra.In conditiile  prezente, procedurile noastre de curatenie  sunt crescute si imbunatatite, pentru a include si mai multe  masuri de curatenie  si igienizare  preventive, garantand  linistea  sufleteasca a oaspetilor  nostri, atunci cand se bucura de vacanta.In prezent, am introdus  ca masura  sporita pentru igienizarea  camerelor dupa curatarea lor dar si a spatiilor comune- folosirea  GENERATORULUI    DE OZON, care  pe langa  imbunatatirea calitatii aerului, are menirea de a distruge  bacterii, virusi  si microorganisme, ozonul  fiind  cel mai puternic  dezinfectant natural.

PENTRU  AMINTIRI  FRUMOASE  SI VACANTE  DE NEUITAT, OASPETII  NOSTRI VOR FI INTAMPINATI  CU ACEEASI OSPITALITATE CU CARE  V-ATI OBISNUIT.

PROCEDURA  DE CHECK-IN:

  • Pentru siguranța dumneavoastră, a celorlalți oaspeți dar și a echipei noastre, vă informăm că procedura de check-in include și verificarea temperaturii dvs. cu echipament atestat. Vă rugăm să acceptați această procedură.Temperatura nu trebuie sa depaseasca 37.3  Temperaturile ce depasesc  37.3 grade  vor fi consideratate neconforme in concordant  cu legislatia actuala in vigoare si procedura de masurare a temperaturii  se repeta   dupa  10 minute.Daca  temperatura  este din nou  mai mare de 37.3  grade,  nu putem onora  cazarea, insa o putem reprograma .
  • Veti fi rugat  sa va dezinfectati   mainile  si veti  fi rugat  sa purtati  masca de protectie in toate spatiile publice din locatie.
  • Vă rugăm să respectați distanțarea socială față de membrii echipei La  Conac in Bucovina  dar si fata de ceilalti oaspeti  ai locatiei  de 2 m.  În receptie si restaurant  există marcaje pe pardoseală în acest sens.
  • Procedura de check-in, respectiv completarea și semnarea documentelor se efectuează folosind pixul personal sau pixurile puse la dispoziție de hotel păstrând o distanță de min 2 m față de recepționer.
  • La check-out, cheia si cardul pt controlul iluminatului  în cameră se lasă în containerul special amenajat și marcat în acest sens la recepție.
  • Receptia si zona de intrare  vor fi curatate  si igienizate la 3 ore  sau ori de cate ori este cazul.
  • Vă recomandăm să rămâneți în cameră și să anunțați recepția în cazul în care nu vă simțiți bine. In cazul  suspiciunii  cu Covid -19  a unui  turist,  acesta  va fi izolat  obligatoriu  in camera  in care a fost  cazat, pana la sosirea autoritatilor  sanitare  iar apartinatorii , respectiv familia,  va fi cazata   in alta 
  • În situația unei defecțiuni tehnice sau la aparitia cameristei, vă rugăm să părăsiți camera pentru a evita contactul cu angajatul trimis să remedieze deficiența.

2. REGULI  PENTRU ANGAJAȚI

  • Asigurăm tuturor angajaților dezinfectant pentru mâini, masti,  manusi, viziere.
  • Fiecarui  angajat  i se masoara  temperatura  la intrarea in tura.
  • Am actualizat procedurile interne de lucru și am crescut frecvența spălării pe mâini și dezinfectării spațiilor și ustensilelor în timpul proceselor de lucru (atât în bucătărie, servire, curățenie și recepție).
  • Acordăm atenție dezinfectării mânerelor, balustradelor, întrerupătoarelor etc. în zonele auxiliare destinate angajaților, inclusiv vestiare.
  • Am restricționat / limitat semnificativ contactul fizic între angajații  La Conac in Bucovina  și oaspeți.
  • Echipa noastră este instruită pentru aplicarea riguroasă a tuturor măsurilor legale interne privind prevenția COVID-19.
  • Folosim doar produse profesionale, biocide si certificate de Ministerul Sanatatii,  care asigură prevenirea  răspândirii  virusului. Am actualizat echipamentul de lucru pentru echipa noastră, toti angajații primind  în uniforma standard mănuși și mască de protecție, vizieră (după caz).
  • Echipamentele de protecție folosite se aruncă respectând regulile de colectare în recipiente speciale.
  • Intreg personalul  urmareste  in permanenta practicile  de distantare  sociala  si  aplicarea  masurilor sanitare in toate  spatiile  publice  ale locatiei.

3. REGULI  APLICATE  ÎN SPAȚIILE PUBLICE

  • Am montat  dispensere   cu  dezinfectant   actionate  cu ajutorul  senzorului   sau  pedalei   in intreaga locatie  si pe terase.
  • Am realizat marcaje pe pardoseală pentru delimitarea distantei  conforme cu regulile de distanțare socială.
  • Echipa din recepție este dotată cu echipament de protecție care cuprinde mănuși, mască, dezinfectant, pungi pentru deșeuri și termometru cu infraroșu pentru măsurarea temperaturii.
  • Pentru diminuarea contactului cu recepționerul si ospatarul  de la bar am instalat ecrane de plexiglas pe desk-ul  recepției/barului.
  • Curățarea și dezinfectarea zonelor publice se face la interval de 3 ore, cu ajutorul   produselor biocide  avizate de Ministerul Sanatatii.Se dezinfecteaza  toate punctele de contact publice : ușă+clante  acces locatie,  zona recepției, aparate POS, calculatoare, case de marcat, robinete  bai comune, balustarda hol acces.
  • Am  eliminat materialele  informative din zona receptiei si lobby bar.
  • Locurile  de joaca   se dezinfecteaza  zilnic.Am montat  dozator  cu dezinfectant in cadrul  locului  de joaca exterior  pt. igienizarea  mainilor celor mici si nu numai.
  • Aparatura  din sala de jocuri si mobilierul  vor  fi dezinfectate  odata la 3 ore.
  • Baile comune  se vor igieniza din ora in ora.

4. REGULI APLICATE IN ZONA SPA

  • In zona de SPA, sezlongurile  vor fi amplasate  respectand regulile  de distantare sociale  si se vor dezinfecta  in fiecare dimineata, sau  dupa  fiecare oaspete.
  • Filtrele  instalatiei de la piscine  se curate  zilnic.
  • Dezinfectarea  apei  din piscina si jacuzii  se face  cu ajutorul  unui Clorinator Innwater de apa sarata,integrat in instalatia de purificare si filtrare a apei iar  reglarea nivelului  de clor  si a PH-ului, realizandu-se in mod automat si computerizat.Toate  valorile  referitoare la concentratiile dezinfectantului  din apa, a ph-ului  si temperatura  apei se trec in registre speciale  conform legislatiei in vigoare.
  • Sauna umeda  se curate cu produse profesionale  de curatenie si se dezinfecteza  cu   dezinfectante  biocide.
  • Sauna uscata de dezinfecteaza cu apa oxigenata concentractie 3%, conform  recomandarilor autoritatilor  din domeniu.
  • In ciubarul  exterior  cu apa  sarata, accesul  va fi  doar pentru membrii  unei  singure  familii, timp de  minute 15.
  • In sala  de masaj, se folosesc  substante  dezinfectante  pt masa de masaj iar  maseurul  are la dispozitie  dezinfectant.
  • Prosoapele  folosite  in procedurile  de masaj sunt sterilizate  prin temperaturi  inalte  in aparatul  special  de sterilizare.

5. REGULI APLICATE ÎN CAMERE

  • Cameristele   vor  purta uniforma  complete si echipamente de protectie(manusi  unica folosinta, viziere  si masti).
  • Au  fost  eliminate  din camera  toate materialele  informative(gen  mape  cu materiale informative), pt. a elimina  riscul de contaminare  si pt a permite o igienizare  sigura.
  • Paharele de sticlă au  fost  înlocuit cu pahare de unică folosință impachetate  in pungi  sterile.(masura adoptata  temporar, pana la ridicarea tuturor restrictiilor).
  • Am eliminat  pe o perioada  determinata  bauturile din minibar, pt a  evita  riscul de contaminarea  cu noul coronavirus. Se pot  achizitiona  bauturi   de la bar.
  • Am scos materialele  de igiena personala din bai (casti de par, buretel de silicon pt. papuci, trusa demachiere  si trusa de cusut)  si periile de haine din dulapuri.(masura temporara  pana la ridicarea tuturor restrictiilor). Acestea  se pot  aduce in camera  de catre camerista  la cerere,  prin anuntarea  la receptie.
  • Telecomanda pentru TV va fi infoliata in punga sterila după fiecare oaspete.
  • Camerele eliberate intră în procedura standard de curatare de igienizare a spatiului cu ajutorul GENERATORULUI DE OZON.
  • Am schimbat procedura de strângere a lenjeriei și prosoapelor astfel încât să se evite scuturarea acestora. Lenjeria și prosoapele din fiecare cameră se depozitează în saci textile  separați, se strang bine cu snururi  si se depoziteaza  intr-o  camera  pana  vine serviciul  de spalatorie autorizat  sa le ridice.  Sacii se desfac doar în spălătorie, în momentul introducerii în mașina de spălat.
  • Prin spălare și uscare la temperaturi ridicate, apoi călcare se asigura dezinfectarea lenjeriei, prosoapelor și halatelor din camere. Se folosesc doar detergenți și dezinfectanți profesionali, avizati  de Ministerul Sanatatii.
  • Spălarea se va face la minim 60 de grade.
  • Procesul de uscare (60-70 de grade) și călcarea vor definitiva dezinfectarea.
  • Sacii  textili rezultați după golirea lenjeriei și a prosoapelor se spala  la minim 60 grade pt dezinfectare in cadrul  spalatoriei  autorizate  sanitar.
  • Toate suprafețele din camere se curăță, se șterg și se dezinfectează cu produse profesionale biocide, avizate de Ministerul Sanatatii. Lavetele și cârpele de curățenie se schimbă după fiecare cameră curățată. Acestea se colectează într-un recipient special pentru a fi curățate și dezinfectate la sfârșitul zilei, cand  se pun într-o soluție cu clor, apoi se spală și se usucă în uscător la 70 grade.
  • În procesul de dezinfectare a camerei acordăm o atenție deosebită clanțelor, mânerelor, întrerupătoarelor, prizelor, telecomenzii , tuturor suprafețelor plane. Băile sunt curățate și  apoi dezinfectate cu produse profesionale biocide. Dispenserele  Dove  gel  de dus/gel de maini  se vor dezinfecta  dupa  fiecare      
  • Am limitat serviciul de curățenie a camerei pe timpul sejurului. În camerele ocupate camerista va intra doar pentru eliminarea gunoiului zilnic, doar în lipsa oaspetelui si doar daca acesta va solicita acest lucru prin folosirea placutei pe clanta usii “Rog aranjati camera”
  • Nu se schimbă lenjeria și prosoapele pe perioada sejurului. În situații speciale, dacă oaspetele solicita receptiei schimbarea lenjeriei și prosoapelor în timpul sejurului, camerista efectuează aceste activități când clientul nu este în cameră, fără a atinge obiectele oaspetelui sau alte suprafețe din cameră.

6. REGULI  APLICATE  ÎN RESTAURANT

  • Toti membrii echipei  vor purta manusi  si masti de protectie
  • La intrare  in restaurant  sau  pe terase va punem la dispozitie instalatii  de igienizare a mainilor.
  • Meniurile  vor fi  curatate  si igienizate  dupa  fiecare utilizare.
  • Toate  mesele  si scaunele  de terase vor  fi dezinfectate dupa fiecare utilizare.
  • Se pastreaza  distanta de 2 m intre fiecare masa.
  • Intre mese  vom  amplasa  paravane  cu  folie  din plexiglas pentru  a spori  siguranta sanitara  a  oaspetilor  nostri.
  • La  fiecare masa  se pot  aseza  maxim 4 persoane daca nu fac parte din aceeasi familie.
  • Toate  paharele  din sticla se spala in masina  profesionala  de spalat  pahare, cu detergent   cu dezinfectat  atestat  de Ministerul Sanatii si aditivi  speciali.
  • Toate  obiectele de pe mase-oliviere, suporturi servetele sau vaze cu flori, se dezinfecteaza  dupa fiecare  oaspete.
  • Tacamurile  sunt impachetate  steril, astfel incat pericolul  de contaminare  este inexistent.
  • Bufetul  de mic dejun va fi deservit  de catre ospatari,  ori  de cate ori  doreste oaspetele, nu se mai practica   serviciul  de autoservire.
  • La sfarsitul  fiecarei  zile, in restaurant  se va folosi  generatorul  de ozon  pentru dezinfectarea  si improspatarea aerului.

7. REGULI APLICATE IN BUCATARIE

  • Până în prezent, nu există dovezi prin care oamenii pot contracta COVID-19 din alimente și ambalaje alimentare.
  • Am actualizat procedurile de recepție a mărfii, astfel: furnizorii și angajații care se ocupă cu livrărille / recepția mărfurilor poartă echipament de protecție; dezinfectăm ambalajele prin pulverizare cu soluție dezinfectantă înainte de mutarea în spațiul de depozitare.Fiecare furnizor care  aduce  marfa, foloseste  mai intai  dezinfectant  pt. maini amplasat  la intrarea  usii  de acces  pt distribuitori/furnizori.
  • Toate produsele noastre sunt achiziționate de la furnizori acreditați, care prezintă certificate de conformitate.
  • Am actualizat procedurile de lucru și am crescut frecvența spălării și dezinfectării mâinilor în toate procesele de lucru: procesare, prelucrare și comercializarea alimentelor.
  • Există covorașe dezinfectante la intrarea în toate spațiile de producție.
  • Asigurăm curățarea și dezinfectarea zilnică a echipamentului de lucru la temperaturi de 60-90 grade.
  • Personalul poarta  in permanenta  masca de protectie, manusi, sort de unica folosinta , viziere si echipament specific de lucru.
  • Toate vasele  se spala in masina de spalat  profesionala la 90 grade, cu detergent  cu dezinfectant si prespalare.